Mobilblogg

Hejsan mina fina stjärnor.

Hur kunde jag i min vildaste fantasi få för mig att jag är ledig imorgon!!? Nej nej Johanna dags att vakna till den råa verkligheten, trotts att du jobbat dubbla jobb idag så ringer din väckarklocka 07:00 imorgon. -jag tackar och bockar.
Men helt allvarligt, hur lurad får jag bli! Jag lurade MIG SJÄLV. :( hur man nu lyckas med de...
Näe, det blir ingen fin bild på mina nya hårprodukter. Det får bli imorgon till morgonkaffet! Och imorgon, egentligen alldeles för tidigt så kommer de mattläggare hit för att fixa golvet, de har blivit en skada. Kan visa er för och efterbilder! :)

Nä nu ska jag krypa ner under mitt varma sköna täcke och lägga mitt huvud på min nya kudde som är 90x50 stor, mums! Sov så gott, puss!


Kommentarer
margot säger:

Var har du hittat de kuddarna???

2012-02-18 | 16:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback