if you ever forget how much you mean to me, everyday i will remind you.

Välkommen hösten, ja det är bara att inse. Sommaren är över för i år. Dock måste jag erkänna att jag tycker att det är lite smyg-mysigt. Dagarna kan bjuda på sol och värme men när kvällen kommer så blir det fort mörkt och kallt. Man har goda skäl till att sitta inne med tända ljus, en bra film och fint sällskap hemma i soffan. :)
Att sommaren går fort, kan man ju säga varje år. För så känns det ju när den är slut. Men oj vilken bra och varm sommar vi har haft här uppe i norr. Tror vi är för bortskämda för att bara tacka för det vi fått!
Själv kommer jag bege mig mot stan någon dag framöver och köpa dom där oversize tjocktröjorna, kängor, mysiga halsdukar och ett par nya jeans. Självklart en ny höstjacka också. Sen är jag redo till 1000!

Jag jobbar inatt, ända fram till 08:00. Så jag ska slå på en film nu. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback