Hearts all over the world tonight.

Hej :) ♥
Har nyss tagit mig en lång dusch, och ska snart äta lunch!
Sedan ska jag packa lite bra-att-ha kläder + badkläder.
För vid 16-tiden så far jag till Aggösundet med Therese,
där vi kommer tillbringa våran lördag & söndag, sjukt mys. :)
Dags att fira midsommar nummer 2, firandet tar aldrig slut ;)
Så jag kommer inte ha tillgång till internet förens söndag kväll. 

Jag får hoppas att ni alla kommer att få en underbar helg♥


Ta hand om er allihopa, ni betyder för mig! ♥

Kommentarer
lajnus säger:

sounds avsöm! :)

Vill också ha sjukt myys

2010-06-26 | 16:12:49
R säger:

du har ju en kropp som inte går att beskriva med ord ;)

2010-06-27 | 10:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback