When it's black. Take a little time to hold yourself. Take a little time to feel around. Before it's gone.


Goodmorgon, och ja de där är min frulle. Eller okej, + två mackor då men dom såg allt för nyttiga ut ;)
(Så mamma du kan slappna av, jag äter min frukost. Men de är lördag och då äre ju lördagsgodis?)
Som vanligt så är min morgonhumor på topp och höll på att garva ihjäl mig när en ruta på datorn kom upp där det stod "En kontakt har dragits ur" HAHA, nähä. kan det vara för att jag nyss gjorde det kanske.. Onödig info.

Vi vaknade 07:00 utan väckarklocka, och de kan jag säga var tur för Christoffer började 07:45!
Så det fick bli plattan i mattan till jobbet för att lämna av honom. Toksynd att han inte är ledig så vi får njuta av
denna fina dag. kladblå himmel, sol och bara någon minusgrad. Helt underbart promenadväder!
Kan visa er en bild som jag tog när jag körde hem. (JA, fy på mig som tar kort och kör bil..)

magiskt fint va? :) Man kan inte tro att det är början på mars när man kollar på bilden!! Känns verkligen som att våren är runt knuten och jag kan knappt vänta på att den ska slå ut. Jag är så redo för sommar!

Nu ska jag sluta babbla om allt och inget, ta hand om er. pussen!


Kommentarer
Anna säger:

HAHAHA precis samma morgonhumor som jag, jag skrattar så jag gråter till bilden!

2012-03-03 | 08:51:39
E M M E L L Y säger:

sv: =)

Denna lördag ska jag fortsätta göra Estland osäkert med några polare + coacha på karatetävling =) Dusjälv?

2012-03-03 | 10:05:39
Bloggadress: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback